Светът е в ръцете ни

Последните няколко дни ме накараха да си задам въпроса: Колко е малък светът който ни заобикаля?
Всичко започна в Събота. Не очаквана среща, на не очаквано място.
Чувам как викат на глас името ми и то няколко пъти. Всички хора, които се разхождаха спокойно по централната улица на градчето, се загледаха любопитно по жената която викаше.
На това му казвам изненадваща среща!
-Здравей, радвам се да те видя. Заговори ме госпожата, докато се мъчех да се сдтя за името й, но бях сигурен, че се познаваме. Паметта ми е такава, имена не помня, но лица не забравям.
-Здравейте, и аз се радвам да ви видя. И тогава ми светна колко много километри пропътувахме заедно с нея и двамата и сина.
Разговорът продължи приятелски с идея да й помогна в избора на нова дестинация за далечно и интересно пътуване.

Само един от моментите които ме карат да се замисля, колко е малък светът.

Вашият коментар